Lokaltrafikkhistorisk forening

Medlemskontingent 2016

Det er snart tid for å betale kontingenten for 2016. Satsene er uendret fra i fjor, altså 325 kr. for ordinært medlemskap i ett år, 1.300 kr. for fem års medlemskap og 150 kr. for medlemmer under 16 år.

Nytt av året er at vi nå tar i mot kontingentbetalinger med kort. Dette er første steg på veien for å modernisere håndteringen av medlemskontingent. Vi håper fremover å kunne tilby enda flere alternativer; f eks. e-faktura.

Vi vil oppfordre alle til å vurdere om de kan betale kontingenten allerede nå med kort ved å følge lenken under. Ved å betale med kort sparer du foreningen for kostnader og administrasjon ved å sende ut og behandle giroinnbetalinger. Du vil motta en bekreftelse på e-post etter at kortbetalingen er utført som vil fungere som medlemskort dersom du har behov for dette ved besøk på de nordiske sporveismuseene vi har avtale om fri inngang med.

Lenke: https://form.jotform.com/ltf/kontingent_2016

Det er også mulig å betale kontingenten nå ved å overføre penger direkte til vår konto 7874.06.99104 merket med fullt navn. Overfører du slik vil du ikke motta nytt medlemskort.

Har du tidligere betalt kontingent for fem år og er usikker på om du skal betale i 2016? Send en e-post til postboks@sporveismuseet.no så sjekker vi det for deg.

For alle som ikke benytter seg av nevnte muligheter vil ordinær giro med medlemskort følge neste nummer av Lokaltrafikk (#93) i januar.