Bussringen Lokaltrafikkhistorisk forening Majorstuen Ring Museumsbutikken Siemensvognene Sporveismuseet Vognhall 5

Sporveismuseets dag søndag 3. september!

2 svar til “Sporveismuseets dag søndag 3. september!”

Utkjøringen går fra Grefsen og Storo kl. 11.15 via Grünerløkka til Stortorvet.

Vi kjører fra Stortorvet (i sløyfen ved tidligere Svaneapotektet) kl. 12.00, 13.00 og 14.00. Turen går som «Majorstuen ring» via Jernbanetorget (B), Aker brygge, Solli plass og Frogner til Majorstuen.

På Majorstuen kan du bytte til veteranbuss som kjører helt opp til museet, eller du kan følge trikkesporene 200 meter opp fra Majorstukrysset. Sporveismuseet er åpent fra 11-16.

Vi kjører fra Majorstuen igjen kl. 12.24, 13.24 og 14.24 via Briskeby og Nationaltheatret til Stortorvet.

Siste avgang går via Jernbanetorget (C), Grünerløkka, Torshov og Storo til Grefsen vognhall.

Vi stopper på alle holdeplasser og tilbudet er gratis.